пятница, 11 декабря 2015 г.

Rom for Rom- SOVEROM

Rom for Rom- SOVEROM

Siden eg har skiftet blogplatform og hentet inn litt nye lesere, tenker eg å ha Rom for rom her på bloggen.:) For dere som har følgt meg før vil dette sikkert bli litt kjedelig, men det får heller bare gå:)


Soverommet er vel det rommet eg er mest fornøyd med i huset:)


Når me først flyttet inn her var alt HVITT og slik skulle eg ha det og. Ny seng og nattbord blei kjøpt og det skulle og selfølgeli være HVITT. Alt kom på plass og eg tenkte. Herre for et livløst og kjedelig rom. Det var virkelig kaldt og senga forsvant i lag med veggene. Her måtte eg gjøre noe.


Eg tok turen på fargerike og der fant eg en fin farge, men var litt redd for å gå for den, men


angrer ikke et sekund den dagen i dag at fargevalget falt på muskatnøtt.


Rommet blei med en gang innbydende,lunt og stemmningsfult. Kontrasten med det hvite blei bare så lekker. Enste eg angrer på at eg malte er at eg er blitt et B-menneske:P hehe


ikke se på rotet, det var når eg skulle male, så alt blei slengt i senga.

ETTER MALING:



Helt siden eg var en liten jente har eg alltid ønsket meg himmelseng. Det ville eg ha her inne, for det var noe som maglet. Tenkte lenge på hvordan eg skulle få dette til, for eg ville ha det rundt hele senga og ikke bare over sengegavel.


Først var eg inne på stenger og kjetting. Men det ville ikke bli fint. Plutselig fant eg noen fester som egentlig hører til langlo garderobeløsning som passet perfekt til det eg hadde sitt for meg i hode.


5 takfester,2 veggfester,3 gardinstenger,2hjørner og 4 gardinlengder kom himmelsenga opp,


Og det blei NYDELIG (i mine øyner da)


Min egen DIY himmelseng:)




Elsker stemmningen på soverommet.



Veggfargen heter MUSKATNØTT






Ikke ver redd for å sette litt farger på veggene, bare se hvor fint det blir.:)



Soverommet er et av dei viktigste romma me har i huset. Det er tross alt her en henter inn energi til en ny hektisk hverdag. Det er diverre all for mangen som har den tankegangen at. Det er ikke så nøye hvordan det ser ut, det er bare me som ser det uansett.


Helt feil tankegang.



Å pusse opp soverom trenger ikke koste deg mye, Litt maling på veggen gjør jo underverk, det såg du vel på før og etter hos meg?:)




Er du en av dei som nedprioviterer dette rommet?


Send meg gjerne link eller et spor så eg kan besøke deg og se ditt soverom:)


Ønsker dere alle som titter inn en flott lørdagskveld:)


Ha det fint da dere:)


klem




(bilder lånt fra google)









(Bilder lånt av google)















Original article and pictures take www.lindevegen.no site

Комментариев нет:

Отправить комментарий