четверг, 8 сентября 2011 г.

DIY- babyhimmelseng

DIY- babyhimmelseng

Heisann alle sammen :)


Dagen har ikke blitt brukt til så mye, så utrulig kjedelig "sommervær" som er ute. I helgen som var var det jo nydelig og når den var over kom regnet igjenn.. håper virkelig det kommer mer sommer viss ikke må me rett og slett reise til sola.


Det har skjedd litt endringer inne på leonora sitt rom nå som hun har flyttet inn.


Eg har malt en eventyr vegg der alle dyr på veggen er tegnet opp på fra hand og malt 4 strøk over og laget skikkelig himmelseng for ekte prinsesse..


Det blei bare så fint.


Viser noe bilder. Ikke helt "bloggbare"




Tenk at dette er en IKEA seng. men med litt kreativitet og kjærlighet kan bli så fin som dette:)


Her er sengegavel på endestykke laget selv, stativ til himmel seng ,gardiner,sløyfeband og kappe har eg sydd selv.



her kan dere se litt av eventyr veggen eg har laget til leonora <3 Her er alt handmalt og tegnet. Går i fugler,sommerfugler og kaniner. Så koselig



Neste prosjekt her inne er å lage lekekjøkken til henne, det har eg designet helt siden eg gikk gravid og nå tid for å sette det i realiteten :)


Så kva syns du ?:)


Vil ønske dere som titter innom en flott kveld videre, her skal kvelden nytes i kjellerstuen med film på prosjektoren og noe godt i både glas og skål :)


blogges da dere ..


silje




































Original article and pictures take www.lindevegen.no site

Комментариев нет:

Отправить комментарий